اگه نفر قبلی شماره موبایلتو بخواد چه جوابی میدی ؟
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 323
:: بازدید ماه : 3256
:: بازدید سال : 21664
:: بازدید کلی : 224948
تبلیغات
<-Text3->

اگه نفر قبلی شماره موبایلتو بخواد چه جوابی میدی ؟

اگه نفر قبلی شماره موبایلتو بخواد چه جوابی میدی ؟

1-       تو جون بخواه عزیز

2-     همرو برق میگیره مارو چراغ نفتی

3-   حالا فکرامو بکنم شاید شمارمو دادم

4-    تا نزدم بکشمت از جلوی چشام دور شووووووو

5-    خرج داره...

6-    خجالت بکش  مگه خودت ناموس نداری...؟

7-     تو که شماره ی منو داری عزیزم ...

8-    دستگاه مشترکه مورده نظر خاموشه ...لطفا دیگه تماس نگیر

9-      واااااااااااااااااااای چقدر شما جذابین...با کمال میل

10-     تو شمارتو بده من زنگ میزنم بعدا ...

11-     مزاحم نشین لطفا من نامزد دارم

12-  من و تو که کارمون از این حرفا گذشته

  13 - شمارمو بدم چند کروپ بهم میدی...؟ 

 

14-با اجازه بزرگترا ببببببببببببببله

 

15-آخ جون همون Case که همیشه تو خوابم میدیدم...!

 

16-برو بچه...خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه

17-  یعنی منظورت اینه که می خوای شوهرم بشی...؟

18-  اگه شمارمو بدم برام لپ لپ می خری؟

 

19-  وااااااااااااای درست میبینم؟تو شماره ی منو می خوای؟ 

20-   برو با بزرگترت بیا...! 

21-   یعنی منظورت اینه که می خوای زنم بشی...؟ 

22-   یــه بار دیگــه بیای قبل از من به مدیر میگم مسدودت کنه 

23-  اینقدر زور نزن خودتم بکشی شمارمو به تو یکی نمیدم...!!! 

24-  التماس نکن شمارمو بهت نمیدم

25-  چرا اونی که میخوام قبل من نمیاد...؟ 

26-بیشین بینیم بااااااا...شماره کیلو چنده؟

27-  دلت بسوزه که شمارمو نداری!!!

28-  در مورد من چی فکر کردی که از این پیشنهادا بهم میدی؟

29-   چه جسارتا...!!!

30-من گوشیم خراب...شما شمارتونو بدین من باهاتون تماس میگیرم 

31- منتظره تماستون هستم

32-   خط ثابتمو میخوای یا تالیامو یا ایرانسلمو؟ 

33-   فعلا منو بی خیال شو  

34-خوشگلی یا خوب ساز میزنی که شمارمو بهت بدم...؟

35-  بالا بری پایین بیای از شماره خبری نیست

36-  از من بهتر کجا میتونستی پیدا کنی...؟

37-فعلا سرم خیلی شلوغه لطفا بعدا مزاحم شو

38-منو این همه خوشبختی محاله...

39-اییییییییی بخشکی شاااااااااانس...!!!

40-شما سنی ازتون گذشته...این کارا قباحت داره

41-من چشم و گوش بستم...لطف کنین از این پیشنهادای بی شرمانه به من نکنین

42-  منم دوست دارم شماره  ی شمارو داشته باشم

43-   وااااااااااااای من چقدر خاطر خواه دارم...!!! 

44-  جمع خودمونی کارتو همین جا بگو...شمارمو میخوای چی کار...؟؟؟ 

45-         روزگار جفاکاره... زمونه ای شده به خدا



تعداد بازدید از این مطلب: 387
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

نویسنده : عباس
تاریخ : شنبه 8 شهريور 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید